طراحی سایت و سئو

ساخت وبلاگ

به دنبال بهترین افزونه های وردپرس برای ارتقای طراحی سایت خود در سال 2022 هستید؟

بیش از 59000 افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این امر باعث می‌شود که کاربران جدید پیدا کردن افزونه مناسب برای وب‌سایت خود را بسیار سخت کند.

اغلب خوانندگان از ما بهترین پیشنهادات افزونه وردپرس را برای سئو، رسانه های اجتماعی، پشتیبان گیری، سرعت و غیره می خواهند.

به عنوان بزرگترین سایت منبع وردپرس، کارشناسان ما هر ساله بیش از هزار افزونه وردپرس پولی و رایگان را آزمایش می کنند، بنابراین ما می توانیم یافتن بهترین راه حل ها را برای کاربران خود (شما) آسان کنیم.

داشتن مجموعه ای مناسب از افزونه ها و ابزارهای وردپرس می تواند به رشد کسب و کار آنلاین شما کمک کند. در این مقاله، ما انتخاب تخصصی خود را از افزونه های ضروری وردپرس برای وب سایت های تجاری در سال 2022 به اشتراک گذاشته ایم.

1. WPForms

WPForms

WPForms

هر وب سایتی نیاز به یک فرم تماس دارد زیرا این امکان را برای بازدیدکنندگان شما فراهم می کند تا با شما در تماس باشند. WPForms کاربرپسندترین افزونه فرم تماس برای وردپرس است.

این فرم ساز آنلاین کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد به راحتی فرم های تماس، فرم های اشتراک ایمیل، فرم های سفارش آنلاین، فرم های پرداخت،
نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و اساساً همه انواع دیگر فرم های آنلاین تنها با چند کلیک. آنها بیش از 300 قالب فرم از پیش ساخته شده دارند تا زندگی شما را آسان تر کنند.

WPForms با تمام پلتفرم های بازاریابی و پرداخت محبوب ادغام می شود، بنابراین می توانید فرم های قدرتمند را در کمتر از 5 دقیقه بسازید.

دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که به سادگی در فرم‌سازهای دیگر مانند فرم‌های مکالمه، صفحات فرود فرم، ردیابی سفر کاربر، رها کردن فرم، ردیابی موقعیت جغرافیایی، سازگاری با GDPR، ثبت نام کاربر وردپرس سفارشی و فرم‌های ورود به سیستم و غیره وجود ندارد.

ما از WPForms در وب سایت WPBeginner و همه وب سایت های دیگر خود استفاده می کنیم. اما ما تنها نیستیم بیش از 5 میلیون وب‌سایت از WPForms استفاده می‌کنند و به طور مداوم میانگین امتیاز 4.9 از 5 ستاره را برای بیش از 5 سال حفظ کرده‌اند.

یک نسخه رایگان WPForms Lite برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده هستند در دسترس است.

اگر به‌طور جدی به دنبال رشد کسب‌وکار خود هستید، توصیه می‌کنیم نسخه حرفه‌ای را تهیه کنید زیرا دارای تمام ویژگی‌های قدرتمندی است که برای تقویت تلاش‌های شما برای تولید سرنخ نیاز دارید. از این کوپن WPForms برای دریافت 50٪ تخفیف برای خرید خود استفاده کنید.

2. MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. این به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به درستی با Google Analytics متصل کنید، بنابراین می توانید دقیقاً ببینید که مردم چگونه وب سایت شما را پیدا کرده و از آن استفاده می کنند.

بهترین بخش این است که تمام آمارهای مهمی را که در داشبورد وردپرس شما مهم هستند را به شما نشان می دهد.

سپس می توانید وب سایت خود را بر این اساس بهینه کنید تا ترافیک، مشترکین و درآمد خود را افزایش دهید. ما راهنماهای دقیقی در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس، نحوه استفاده از Google Analytics برای فعال کردن ردیابی تجارت الکترونیک و نحوه ردیابی تعامل کاربران داریم.

MonsterInsights یک نسخه رایگان دارد، اما قدرت واقعی آن تنها زمانی باز می شود که به نسخه پریمیوم ارتقا دهید.

می توانید از کوپن MonsterInsights ما برای دریافت 50 درصد تخفیف برای خرید خود استفاده کنید.

MonsterInsights توسط بیش از 3 میلیون وب سایت استفاده می شود.

3. All in One SEO

سئو به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را از موتورهای جستجو به وب سایت خود جذب کنید. در حالی که وردپرس کاملاً دوستدار سئو است، کارهای بیشتری وجود دارد که می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت خود با استفاده از بهترین شیوه های SEO انجام دهید.

All in One SEO (AIOSEO) یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در تمام دوران است. بیش از 3 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

از بین تمامی افزونه های سئو وردپرس، AIOSEO جامع ترین راه حل را با تمام ویژگی ها و ابزارهایی که برای بهبود سئوی درون صفحه خود نیاز دارید، ارائه می دهد.

این به شما کمک می کند عنوان SEO، توضیحات متا، کلمات کلیدی را به درستی اضافه کنید، نقشه های سایت XML ایجاد کنید، سایت خود را به کنسول جستجوی گوگل متصل کنید، آن را برای رسانه های اجتماعی بهینه کنید و موارد دیگر.

تیم آنها به نوآوری و افزودن ویژگی های جدید SEO ادامه می دهد تا به شما در بهبود رتبه بندی سئو مانند بهینه ساز محتوای آنها با امتیاز TruSEO، تحلیلگر سرفصل و موارد دیگر کمک کند.

برای راه اندازی کامل سئو در وب سایت خود، راهنمای کامل راه اندازی AIOSEO ما و سپس آموزش نهایی SEO وردپرس ما برای مبتدیان را دنبال کنید.

همچنین یک نسخه رایگان از AIOSEO در دسترس است. با این حال، نسخه حرفه‌ای شامل ویژگی‌های قدرتمندتری مانند SEO WooCommerce، SEO محلی، طرح‌واره هوشمند، نقشه سایت ویدیویی، نقشه سایت خبری، مدیر تغییر مسیر هوشمند، توانایی شناسایی و رفع خطاهای 404، خرده‌های نان پیشرفته و موارد دیگر است.

برای صرفه جویی 50 درصدی در نسخه حرفه ای، کوپن All in One SEO ما را ببینید.

جایگزین: Yoast SEO جایگزین خوب دیگری برای AIOSEO است.

4. Constant Contact

ایمیل موثرترین و قابل اعتمادترین ابزار بازاریابی است که به عنوان صاحب کسب و کار در اختیار شماست. این به شما امکان می دهد حتی پس از خروج کاربران از وب سایت خود با آنها در ارتباط باشید. به همین دلیل است که ما به هر صاحب کسب و کاری توصیه می کنیم فوراً شروع به ساخت لیست ایمیل کنند.

Constant Contact یکی از محبوب ترین ارائه دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است.

پلت فرم آنها به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل بسازید و خبرنامه های ایمیل زیبا را برای مشترکین خود ارسال کنید.

این یک راه اندازی سریع و آسان برای کاربران غیر فنی ارائه می دهد. همچنین با افزونه های محبوب تولید سرنخ برای وردپرس مانند OptinMonster و WPForms به خوبی کار می کند.

گزینه‌های جایگزین: HubSpot، Omnisend، Sendinblue، و ConvertKit جایگزین‌های خوبی هستند اگر چیز پیشرفته‌تری می‌خواهید، اما گران‌تر هستند.

5. OptinMonster

OptinMonster محبوب ترین نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل در بازار است. این به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت را که رها می کنند به مشترکین ایمیل و مشتریان تبدیل کنید.

این افزونه و برنامه وردپرس به شما کمک می کند تا مشترکین ایمیل و فروش بیشتری را به سرعت دریافت کنید.

می‌توانید از صدها قالب با تبدیل بالا آنها برای ایجاد پنجره‌های بازشو وردپرس، اسلایدها، نوارهای اعلامیه، چرخش یک چرخ بازی‌سازی شده و تشک‌های خوشامدگویی تمام صفحه برای جلب توجه کاربران استفاده کنید.

هر فرم انتخاب یا قالب کمپین را می توان به راحتی با سازنده کشیدن و رها کردن آنها سفارشی کرد.

ویژگی‌های هدف‌گیری نمایشگر قدرتمند OptinMonster به شما امکان می‌دهد کمپین‌ها را برای هر کاربر شخصی‌سازی کنید، بنابراین می‌توانید پیام مناسب را در زمان مناسب نشان دهید.

این یک راه حل عالی برای وبلاگ نویسان، وب سایت های تجاری و وب سایت های تجارت الکترونیک است. اساسا، اگر می خواهید از ترافیک وب سایت خود درآمد بیشتری کسب کنید، به OptinMonster نیاز دارید.

این به شما کمک می کند فروش سبد خرید رها شده را بازیابی کنید، بازدیدکنندگان وب سایت را تبدیل کنید و لیست ایمیل خود را رشد دهید. این مطالعات موردی را بخوانید تا ببینید کسب‌وکارهای دیگر با استفاده از OptinMonster چقدر موفقیت دارند.

ما از OptinMonster در WPBeginner و سایر وب سایت های خود استفاده می کنیم.

اگر از داخل افزونه وردپرس ثبت نام کنید، نسخه رایگان OptinMonster موجود است.

6. SeedProd

SeedProd بهترین صفحه ساز کشیدن و رها کردن برای وردپرس است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید و طرح بندی صفحات سفارشی را بدون نوشتن هیچ کدی ایجاد کنید.

صاحبان مشاغل آن را دوست دارند زیرا به آنها اجازه می دهد صفحات فرود کاملاً سفارشی را در عرض چند دقیقه بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده ایجاد کنند.

جدید: اکنون می توانید با استفاده از سازنده SeedProd بدون هیچ کدی، تم های کاملاً سفارشی وردپرس ایجاد کنید.

شما می‌توانید از بین بیش از 150 قالب با طراحی زیبا انتخاب کنید، یا یک طرح کاملاً سفارشی را از ابتدا با کشیدن و رها کردن صفحه‌ساز وردپرس (بدون نیاز به کدنویسی) ایجاد کنید.

قالب های از پیش ساخته شده برای صفحات فرود، صفحات فروش، صفحات تشکر، صفحات ثبت وبینار، صفحات به زودی، صفحات حالت تعمیر و نگهداری، صفحات 404، صفحات ورود به جلو و موارد دیگر وجود دارد.

SeedProd دارای یک سیستم طراحی هوشمند است، بنابراین می توانید با استفاده مجدد از عناصر به جای انجام کارهای تکراری در زمان خود صرفه جویی کنید. می‌توانید طرح‌های رنگی، ترکیب‌های فونت، قالب‌های صفحه، بلوک‌های سفارشی، بخش‌ها و موارد دیگر را ذخیره کنید.

همه بلوک‌ها، ویجت‌ها و ویژگی‌هایی را دارد که از یک صفحه‌ساز قدرتمند انتظار دارید مانند فرم‌های optin، پروفایل‌های اجتماعی، تایمرهای شمارش معکوس، فرم‌های تماس، دکمه‌ها، بلوک‌های صفحه قیمت‌گذاری، بلوک‌های محتوای مختلف و موارد دیگر.

همچنین دارای مدیریت داخلی مشترک و ادغام یکپارچه با خدمات بازاریابی ایمیل شخص ثالث و نرم افزار CRM است.

بهترین بخش این است که SeedProd با تمام تم های وردپرس کار می کند، بنابراین برای ایجاد یک طرح سفارشی نیازی به تغییر تم موجود خود نخواهید داشت.

جایگزین: Beaver Builder، Elementor و افزونه صفحه ساز Divi جایگزین های عالی با ویژگی های قدرتمند هستند. همچنین می توانید CSS Hero را برای سفارشی سازی تم امتحان کنید.

7. MemberPress

MemberPress به شما امکان می دهد دوره های آنلاین، انجمن ها و سایت های عضویت را با استفاده از وردپرس بسازید. این بهترین افزونه عضویت وردپرس در بازار است.

می توانید اشتراک ایجاد کنید و دسترسی به محتوا را برای کاربران بر اساس طرح های اشتراک آنها محدود کنید. با تمام راه حل های پرداخت محبوب مانند Stripe، PayPal، Authorize.net و غیره کار می کند.

از آنجایی که MemberPress یک افزونه ممتاز است، دارای بسیاری از ویژگی‌های قدرتمند دیگر از جمله محتوای قطره‌ای، مدیریت دوره (LMS)، آزمون‌ها، گواهینامه‌ها، عضویت در گروه، انجمن‌های پولی، قوانین دسترسی قدرتمند، ویژگی‌های اتوماسیون و غیره است.

برای دستورالعمل های دقیق، راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت در وردپرس را ببینید.

می‌توانید MemberPress را با تمام پلت‌فرم‌های بازاریابی ایمیلی محبوب مانند MailChimp، ConvertKit و سایرین برای ارتباط با مشتریان خود متصل کنید.

MemberPress به سازندگان کمک می کند تا سالانه بیش از 600 میلیون دلار درآمد کسب کنند.

جایگزین: LeaDash یکی دیگر از افزونه های LMS خوب وردپرس برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین است.

8. UpdraftPlus

UpdraftPlus محبوب ترین افزونه پشتیبان وردپرس در بازار است. این به شما امکان می‌دهد پشتیبان‌گیری خودکار تنظیم کنید و با خیال راحت آنها را در یک مکان راه دور مانند Google Drive، Dropbox، S3، Rackspace، FTP، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید.

همچنین بازیابی وب سایت خود را از پشتیبان گیری بسیار آسان می کند. پلاگین پایه آنها رایگان است، اما آنها همچنین دارای یک طرح پولی با ویژگی های اضافی و پشتیبانی اولویت هستند.

این یک افزونه بک‌اند عالی است که برای هر وبلاگ و وب‌سایت وردپرس ضروری است زیرا پشتیبان‌گیری یک ابزار ضروری است.

جایگزین: BackupBuddy و VaultPress (پشتیبان‌گیری Jetpack) نیز راه‌حل‌های عالی هستند، اما فقط پرداخت می‌شوند.

9. WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه کش وردپرس در بازار است. این به شما این امکان را می دهد که فورا سرعت و عملکرد وب سایت وردپرس خود را بدون نیاز به مهارت های فنی بهبود بخشید.

به طور خودکار تنظیمات پیشنهادی کش وردپرس مانند فشرده سازی gzip، کش صفحه و بارگذاری پیش بارگیری کش را روشن می کند. همچنین می‌توانید ویژگی‌های اختیاری مانند بارگذاری تنبل تصاویر، پشتیبانی CDN، واکشی اولیه DNS، کوچک‌سازی و موارد دیگر را برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه روشن کنید.

مهمتر از همه، WP Rocket منتظر نمی ماند تا کسی صفحه ای را برای ذخیره آن در حافظه پنهان درخواست کند. به طور خودکار می خزد و کش وب سایت شما را ایجاد می کند که منجر به افزایش عملکرد فوری می شود.

WP Rocket همچنین Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس رایگان بهینه سازی تصویر است که به شما کمک می کند سرعت وب سایت خود را حتی بیشتر کنید.

آنها همچنین با Cloudflare API، Sucuri و بسیاری از ابزارهای دیگر برای پیکربندی بهتر تنظیمات کش وب سایت شما ادغام شده اند.

WP Rocket تا حد زیادی ساده ترین و مبتدی ترین افزونه حافظه پنهان است. تنها نقطه ضعف آن این است که فقط پولی است.

جایگزین: WP Super Cache و W3 Total Cache رایگان هستند، اما آنقدر قدرتمند و آسان نیستند.

10. Sucuri

امنیت باید اولویت اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال برنامه وب را ارائه می دهد که احتمالاً یکی از بهترین محافظت هایی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید.

آنها سایت شما را در برابر DDoS، تهدیدات بدافزار، حملات XSS، حملات brute force، حملات نظرات هرزنامه و اساساً هر نوع حمله دیگری نظارت و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید، باید همین امروز آن را اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی تقویت امنیت وب سایت و محافظت از کسب و کار خود، راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما را با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان ببینید.

Sucuri به ما کمک می کند هر ماه صدها هزار حمله را در WPBeginner مسدود کنیم.

یکی دیگر از مزایای Sucuri این است که به طور خودکار یک لایه CDN اضافه می کند که به طور قابل توجهی سرعت سایت شما را افزایش می دهد.

در حالی که افزونه های امنیتی دیگری مانند WordFence، WP Activity Log و غیره وجود دارد، هیچ یک از آنها نمی توانند حفاظت کاملی را که Sucuri انجام می دهد ارائه دهند. تنها جایگزین واقعی Cloudflare است که در صورت دریافت افزونه های ممتاز آنها می تواند بسیار گران باشد.

11. PushEngage

PushEngage بهترین افزونه اعلان فشار وب برای وردپرس است. این به شما امکان می دهد با استفاده از فناوری اعلان فشار مرورگر، پیام ها و اعلان های هدفمند را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارسال کنید.

ما از اعلان‌های فشار در کنار خبرنامه ایمیل خود برای افزایش تعامل مشتری و ترافیک وب‌سایت خود استفاده می‌کنیم.

اعلان‌های فشاری به طور مداوم یکی از 5 منبع ترافیک برتر برای WPBeginner هستند.

PushEngage با تمام ویژگی‌های قدرتمند مانند کمپین‌های قطره‌ای، تست a/b، تقسیم‌بندی پویا کاربران، یادآوری‌های انتخاب، تجزیه و تحلیل قدرتمند، ردیابی هدف و موارد دیگر ارائه می‌شود.

برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، می‌تواند به‌طور خودکار اعلان‌های ترک سبد خرید، هشدارهای کاهش قیمت، اعلان‌های هشدار موجودی و موارد دیگر را فعال کند.

برای وبلاگ نویسان و ناشران، می تواند به طور خودکار اعلان های پست وبلاگ جدید را برای همه مشترکین شما ارسال کند.

PushEngage روی تمام پلتفرم‌های سازنده وب‌سایت از جمله وردپرس، Shopify، Bigcommerce و موارد دیگر یکپارچه کار می‌کند.

آنها یک افزونه PushEngage وردپرس دارند که فعال کردن اعلان های فشار وب را در وب سایت شما آسان می کند.

بهترین بخش در مورد PushEngage این است که آنها برخلاف سایر ارائه دهندگان در آن فضا، داده های شما را نمی فروشند.

جایگزین: OneSignal جایگزین محبوب دیگری است، اما آنها داده های شما را در طرح های رایگان می فروشند.

12. RafflePress

RafflePress بهترین افزونه وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا فوراً ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید، فالوورهای رسانه های اجتماعی و مشترکین ایمیل بیشتری را با جوایز و مسابقات ویروسی دریافت کنید.

RafflePress دارای یک سازنده هدایای آسان کشیدن و رها کردن همراه با الگوهای هدایای اثبات شده است که می توانید از آنها برای ایجاد هدایایی استفاده کنید که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

برای ورود به این جایزه، بازدیدکنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. این به شما کمک می کند تا مشترکین بیشتری برای خبرنامه ایمیل خود داشته باشید.

RafflePress کاربران را تشویق می کند تا پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند و هدایا را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا آثار بیشتری در مسابقه دریافت کنند. این به شما کمک می کند تا تعامل رسانه های اجتماعی را افزایش دهید.

بازاریابی دهان به دهان به شما کمک می کند تا ترافیک بیشتری را سریعتر دریافت کنید! این منجر به فالوورهای بیشتر، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود!

شما به راحتی می توانید پروفایل های اجتماعی، افزونه های فرم وردپرس و تمام پلتفرم های بازاریابی محبوب و CRM ها را به هم متصل کنید.

RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite دارد که می توانید با آن شروع کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های قدرتمندتری رشد شما را افزایش دهد، باید از RafflePress Pro استفاده کنید.

کاربران WPBeginner می توانند از کد کوپن RafflePress ما استفاده کنند: wpbeginner20 تا 20٪ تخفیف اضافی دریافت کنند.

13. Uncanny Automator

حتی بهتر از آن این است که شما حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. این برای فروشگاه های آنلاین و سایت های عضویت بسیار مفید است.

چند نمونه از موارد استفاده عبارتند از:

  • از دو سایت وردپرسی بخواهید که با یکدیگر صحبت کنند - محصولات را در یکی بفروشید در حالی که کاربر ایجاد کنید و در دیگری دسترسی راه اندازی کنید.
  • دکمه هایی ایجاد کنید که می توانند به طور خودکار حساب های کاربری ایجاد کنند و سایر اقدامات را در وردپرس انجام دهند.
  • ویژگی های کاربر سفارشی را بر اساس اقدامات کاربر به نمایه های کاربر اضافه کنید.
  • دستور العمل های اتوماسیون را در یک افزونه از اقدامات انجام شده توسط افزونه دیگر آغاز کنید (به عنوان مثال، ارسال WPForms می تواند برای ایجاد یک سفارش در WooCommerce استفاده شود).
  • سایت وردپرس خود را با بیش از 3000 سرویس خارجی با استفاده از یک ادغام Zapier متصل کنید.
    … و خیلی بیشتر

توجه: نسخه رایگان افزونه Uncanny Automator نیز موجود است که دارای ویژگی های اولیه اتوماسیون است.

14. SearchWP

SearchWP پیشرفته ترین افزونه جستجوی وردپرس در بازار است. این به شما کمک می کند تا جستجوی سایت خود را بهبود بخشید، بنابراین بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند در سایت شما پیدا کنند.

برخلاف قابلیت جستجوی پیش‌فرض وردپرس، SearchWP فراتر از محتوای پست است و همه چیز را در سایت شما از جمله فیلدهای سفارشی، فیلدهای ACF، فایل‌های متنی، محتوای سند PDF، جداول سفارشی، طبقه‌بندی سفارشی، انواع پست سفارشی، ویژگی‌های محصول WooCommerce و موارد دیگر فهرست می‌کند.

همچنین به شما انعطاف پذیری می دهد تا مقیاس ارتباط خود را ایجاد کنید و الگوریتم را بدون نوشتن هیچ کدی تنظیم کنید.

یک ویژگی معیارهای جستجو وجود دارد که به شما کمک می کند ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را جستجو می کنند، چه چیزی را پیدا می کنند یا نمی یابند، بنابراین می توانید قابلیت کشف محتوای خود را بهبود بخشید.

SearchWP همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های قدرتمندی مانند جستجوی زنده AJAX را در وردپرس اضافه کنید و به طور یکپارچه با همه افزونه های اصلی وردپرس از جمله WooCommerce، فیلدهای سفارشی پیشرفته (ACF)، Meta Box، Toolset، BigCommerce، Easy Digital Downloads، bbPress، ادغام می شود. و بیشتر.

15. Google Workspace (formerly G Suite)

Google Workspace (قبلاً G Suite) مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی وب مانند ایمیل، اسناد، صفحات گسترده و غیره است. این مجموعه قدرتمند از برنامه‌های اداری ارزان‌تر، آسان‌تر و بدون دردسر است.

به شما امکان می دهد در هزینه های مجوز نرم افزار، سخت افزار، استخدام کارکنان فناوری اطلاعات، مدیریت پشتیبان گیری و موارد دیگر صرفه جویی کنید. از همه مهمتر این امکان را به شما می دهد تا از آدرس های ایمیل حرفه ای با نام دامنه کسب و کار خود درست در داخل جیمیل استفاده کنید.

جایگزین: همچنین می توانید یک ایمیل تجاری رایگان از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود دریافت کنید یا از Microsoft Office365 استفاده کنید.

16. SEMRush

SEMRush یک ابزار بازاریابی یکپارچه برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و صاحبان مشاغل است. ابزارهای قدرتمندی برای کمک به شما در بهبود سئو، استراتژی ترافیک پولی، رسانه های اجتماعی و استراتژی محتوا و روابط عمومی ارائه می شود.

همچنین به شما کمک می کند تا هوش رقابتی را در مورد رقبای خود جمع آوری کنید، بنابراین می توانید از آنها پیشی بگیرید و بر صنعت خود مسلط شوید.

ما از ابزار آنها برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ممیزی بک لینک، ردیابی نام های تجاری، جاسوسی از رقبا، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات، ردیابی رتبه کلمات کلیدی و موارد دیگر استفاده می کنیم.

این پاراگراف های کوتاه برای توصیف قدرت واقعی SEMRush کافی نیستند. این یک ابزار ضروری در لیست ما برای صاحبان مشاغل جدی است و به طور یکپارچه با AIOSEO ذکر شده در بالا ادغام می شود.

17. LiveChat

LiveChat Inc بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل و وب سایت های تجارت الکترونیک است. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت چت زنده را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی دارد و با یک برنامه تلفن همراه همراه است، بنابراین می‌توانید پشتیبانی بی‌درنگ ارائه دهید.

با نرم افزار پشتیبانی موجود، CRM، ایمیل مارکتینگ و سایر ابزارها ادغام می شود. مهمتر از همه، سریع بارگیری می شود و تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد.

تیم پشت LiveChat همچنین ChatBot.com را ایجاد کرد که بهترین نرم افزار چت بات با هوش مصنوعی است. می‌توانید از آن در ترکیب با LiveChat استفاده کنید تا مطمئن شوید کاربران شما همیشه سریع‌ترین پاسخ را با کمک هوش مصنوعی + انسان دریافت می‌کنند.

جایگزین: HubSpot و Sendinblue Chat سرویس های محبوب دیگری هستند که به شما امکان می دهد چت، CRM، SMS، فیس بوک و ایمیل را در یک پلتفرم متصل کنید.

18. Pretty Links Pro

Pretty Links Pro یکی از بهترین افزونه های مدیریت لینک برای وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا به راحتی پیوندهای وابسته را مدیریت کنید در حالی که این کار را آسان می کند پیوندهای وابسته خود را کوتاه و برای اشتراک گذاری به یاد ماندنی کنید.

این ابزار عالی برای بازاریاب‌های وابسته، پادکست‌ها، صاحبان مشاغل و دیگرانی است که می‌خواهند به راحتی URL های کوتاه در وردپرس ایجاد کنند.

جایگزین: ThirstyAffiliates یک جایگزین عالی برای بازاریابان وابسته با بسیاری از ویژگی های پیشرفته از جمله ادغام آمازون است.

19. Shared Counts

Shared Counts بهترین افزونه رسانه اجتماعی وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی زیبایی را در وب سایت خود اضافه کنید.

همچنین تعداد سهام را نشان می دهد که به شما کمک می کند تا اثبات اجتماعی را به وب سایت خود اضافه کنید.

در حالی که راه حل های پولی زیادی در دسترس است، این افزونه رایگان همه آنها را در کیفیت کد و عملکرد شکست می دهد.

ما از SharedCount در بسیاری از وب سایت خود استفاده می کنیم، زیرا راه حلی آسان برای مبتدیان و توسعه دهندگان ارائه می دهد.

justify;">اگر می‌خواهید با نمایش خودکار آخرین محتوای اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و یوتیوب خود در سایت ما، اثبات اجتماعی بیشتری را نمایش دهید، به پلاگین‌های Smash Balloon نگاهی بیندازید. آنها توسط 1.6 میلیون وب سایت استفاده می شوند و این افزونه برترین افزونه فید رسانه های اجتماعی در وردپرس است.

20. WP Mail SMTP

به طور پیش فرض، وردپرس از تابع ایمیل PHP برای ارسال ایمیل استفاده می کند. مشکل این است که یا شرکت های میزبان وردپرس این ویژگی را به درستی تنظیم نمی کنند یا برای جلوگیری از سوء استفاده آن را مسدود می کنند.

این اساسا به این معنی است که شما و کاربرانتان ممکن است اعلان های ایمیل مهمی را از سایت وردپرس خود دریافت نکنید.

WP Mail SMTP این مشکل را با ارسال ایمیل های وردپرس با استفاده از سرور ایمیل SMTP مناسب حل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، مقاله ما را در مورد نحوه رفع مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس ببینید.

بیش از 2 میلیون وب‌سایت از WP Mail SMTP استفاده می‌کنند، زیرا یک الزام مطلق است. ما از آن در WPBeginner نیز استفاده می کنیم.

نکته حرفه ای: نسخه پولی به نام WP Mail SMTP Pro با راه اندازی دستکش سفید و ویژگی های بیشتر ارائه می شود. اساساً، کارکنان پشتیبانی آن‌ها آن را راه‌اندازی کرده و برای استفاده از ارائه‌دهنده خدمات SMTP شما وصل می‌کنند.

21. Insert Headers and Footers

در حین مدیریت سایت وردپرس خود، ممکن است گاهی اوقات لازم باشد برای تأیید، درج اسکریپت‌های هدف‌گیری مجدد آگهی و غیره، کدهایی را به سربرگ یا پاورقی وردپرس خود اضافه کنید.

Insert Headers and Footer به شما این امکان را می دهد که به راحتی قطعات کد را بدون ویرایش فایل های موضوعی خود به سایت وردپرس خود اضافه کنید. نگاهی به آموزش ما در مورد نحوه اضافه کردن کد سرصفحه و پاورقی در وردپرس بیندازید.

این یک افزونه رایگان عالی است که برای صاحبان مشاغلی که به دنبال اضافه کردن جاوا اسکریپت ساده در HTML وب سایت خود بدون دست زدن به هیچ فایل کدی هستند بسیار مفید است.

22. WPML

به طور پیش فرض، وردپرس به شما اجازه نمی دهد که به راحتی یک وب سایت چند زبانه ایجاد کنید. این یک چالش برای مشاغلی است که به مشتریان چند زبانه در مکان های جغرافیایی مختلف پاسخ می دهند.

اینجاست که به WPML نیاز دارید. این یک افزونه چند زبانه وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی وب سایت های چند زبانه با وردپرس ایجاد کنید.

استفاده از آن بسیار آسان، سئو دوستانه است و به شما کمک می کند تا به راحتی محتوا به زبان های مختلف ایجاد کنید.

جایگزین: TranslatePress یک جایگزین عالی است که به سرعت در حال رشد است.

23. WooCommerce

WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس است که توسط بیش از 5 میلیون وب سایت استفاده می شود.

این دارای تمام ویژگی های قدرتمندی است که برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین به آن نیاز دارید.

در چند سال گذشته، WooCommerce خود را به عنوان غالب ترین افزونه تجارت الکترونیک برای وردپرس معرفی کرده است. این توسط تیم Automattic، شرکتی که در WordPress.com، Jetpack و سایر سرویس‌های محبوب ساخته شده است.

اکنون یک اکوسیستم WooCommerce قوی با میزبانی اختصاصی WooCommerce، تم های WooCommerce و افزونه های WooCommerce موجود است.

نکته حرفه ای: اگر به دنبال راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیک با WooCommerce هستید، توصیه می کنیم از SiteGround استفاده کنید. از طرف دیگر، می‌توانید طرح جدید تجارت الکترونیک Bluehost را امتحان کنید که با افزونه‌های ووکامرس ممتاز بیش از 1000 دلار به صورت رایگان مانند اشتراک، رزرو و موارد دیگر ارائه می‌شود.

برای رشد سایت تجارت الکترونیک وردپرس خود، افزونه های زیر را نیز توصیه می کنیم:

  • TrustPulse - به شما کمک می کند تا فوراً با اثبات اجتماعی و FOMO اعتماد مشتری را جلب کنید.
  • WooFunnels – به شما کمک می کند قیف های فروش بسازید و اتوماسیون تجارت الکترونیک را به وردپرس اضافه کنید.
  • کوپن های پیشرفته – به شما کمک می کند برنامه وفاداری، کارت های هدیه و سایر ویژگی های کوپن پیشرفته را در WooCommerce اضافه کنید.

جایگزین: Easy Digital Downloads بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس است اگر به دنبال فروش دانلودهای دیجیتالی هستید.

اگر به دنبال راه حل پرداخت وردپرس بدون راه اندازی سبد خرید هستید، WP Simple Pay یک جایگزین عالی برای WooCommerce است.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، BigCommerce یک پلتفرم تجارت الکترونیک بدون هد میزبانی کامل برای وردپرس است. مقیاس پذیری بالا و نگهداری کم را برای صاحبان فروشگاه های جدی ارائه می دهد.

 

 

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 109 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 12:41

آیا می خواهید به کاربران اجازه دهید تصاویر و فایل ها را در نظرات وردپرس ضمیمه کنند؟

تصاویر و نظرات هر دو ابزار قدرتمندی برای افزایش تعامل کاربران در سایت وردپرس شما هستند. بسته به جایگاه و مخاطب هدف سایت شما، اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای آپلود تصاویر در نظرات می تواند به میزان قابل توجهی تعامل کاربر را در سایت شما افزایش دهد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه در طراحی سایت به کاربران اجازه دهید تصاویر را در نظرات وردپرس آپلود کنند.

چرا به کاربران اجازه می دهیم تصاویر را در نظرات وردپرس آپلود کنند؟

نظرات وردپرس یک راه عالی برای برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان است. مردم بازخورد می‌گذارند، سؤال می‌پرسند و توصیه‌هایی ارائه می‌کنند که می‌تواند برای ایجاد برند شما و بهبود محصولات مفید باشد.

اجازه دادن به کاربران برای آپلود تصاویر در نظرات می تواند تجربه کاربر را بیشتر تقویت کند. به عنوان مثال، بازدیدکنندگان می توانند اسکرین شات هایی از مشکلات خود را در نظرات به اشتراک بگذارند و به تیم پشتیبانی شما اطلاعات بیشتری برای حل مشکلاتشان بدهند.

به طور مشابه، می تواند به شروع بحث های جذاب کمک کند که در آن افراد می توانند تصاویر و میم های خنده دار را به اشتراک بگذارند. این کمک می کند نظرات شما از نظر بصری جذاب تر و خواندن آن لذت بخش تر شود.

یا اگر وبلاگ مسافرتی دارید، اجازه دادن به تصاویر در نظرات می تواند به جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر کمک کند. به عنوان مثال، کاربران می توانند تصاویری از مقاصد مورد علاقه خود، مکان هایی که بازدید کرده اند و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.

مطالعه بیشتر: نحوه بروزرسانی php در وردپرس

با این اوصاف، بیایید ببینیم چگونه می توان بارگذاری تصویر را در نظرات وردپرس مجاز کرد.

به کاربران اجازه آپلود تصاویر در نظرات وردپرس را بدهید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه DCO Comment Attachment را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، افزونه خارج از جعبه کار می کند و گزینه آپلود فایل را در قسمت نظرات وردپرس اضافه می کند.

می توانید تنظیمات آن را با رفتن به تنظیمات » پیوست نظر DCO از داشبورد وردپرس خود ویرایش کنید.

این افزونه به شما امکان می‌دهد حداکثر اندازه فایل آپلود را تنظیم کنید، پیوست کردن فایل‌ها، جاسازی پیوست‌ها، انتخاب اندازه تصویر پیوست و موارد دیگر را الزامی کنید.

همچنین می‌توانید به کاربران خود اجازه دهید انواع فایل‌های مختلفی مانند سند، PDF، ارائه پاورپوینت، صفحه‌گسترده اکسل و موارد دیگر را با علامت زدن گزینه نوع فایل پیوست کنند.

همچنین گزینه ای برای انتخاب همه کاربران وجود دارد یا فقط به کاربرانی که وارد سیستم شده اند اجازه آپلود پیوست ها در نظرات وردپرس را می دهد.

وقتی تغییرات را انجام دادید، فراموش نکنید که روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.

پس از آن، به هر صفحه پست در وبلاگ وردپرس خود بروید و یک قسمت آپلود تصویر را در قسمت نظرات مانند تصویر زیر مشاهده خواهید کرد:

تمام تصاویر آپلود شده توسط کاربران در کتابخانه رسانه وردپرس شما ذخیره می شود. اگر می‌خواهید یک تصویر آپلود شده توسط کاربر را حذف کنید، باید به Media » Library بروید، تصویر را پیدا کنید و سپس آن را حذف کنید.

با این کار تصویر از کامنت حذف می شود بدون اینکه بر متن نظر تاثیر بگذارد.

برای جلوگیری از سوء استفاده از این ویژگی، توصیه می کنیم برخی از دستورالعمل های نظر را در سایت خود اضافه کنید تا به کاربران اطلاع دهید که چه نوع پیوست هایی را می توانند آپلود کنند. برای مثال می‌توانید صفحه سیاست نظرات WPBeginner را بررسی کنید.

سپس می توانید پیوندی به متن سیاست نظر خود در فرم نظر وردپرس اضافه کنید.

با توجه به ماهیت تصاویر، ممکن است بخواهید همه نظرات را قبل از اینکه در سایت شما ظاهر شوند تعدیل کنید. می توانید این کار را با فعال کردن نظارت بر نظرات و اطلاع دادن به کاربران هنگام تایید نظر آنها در سایت خود انجام دهید.

برای تقویت بیشتر قابلیت های رسانه در نظرات خود، می توانید پشتیبانی oEmbed را برای نظرات در وردپرس فعال کنید. این به کاربران شما این امکان را می‌دهد که ویدیوها، توییت‌ها، عکس‌های فلیکر و موارد دیگر را در کنار تصاویری که آپلود می‌کنند در یوتیوب جاسازی کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به کاربران اجازه دهید تصاویر را در نظرات وردپرس آپلود کنند. همچنین ممکن است بخواهید نکات ما را در مورد دریافت نظرات بیشتر در مورد پست های وبلاگ وردپرس خود و نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین ببینید

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 13:43

با پیشرفت تکنولوژی و آشنایی مردم با اینترنت و فضای مجازی یکی از راه های کسب درآمد از طراحی سایت شده است. مردم در سرتاسر دنیا به اینترنت متصل هستند و بدین طریق باهم ارتباط برقرار کرده اند. همین موضوع باعث شده است که برخی از مردم به فکر کسب درآمد از طریق اینترنت و فضای مجازی باشند. علاوه بر فضای مجازی مانند اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و ... فضایی به نام وب سایت نیز وجود دارد که در وهله اول پاسخگوی سوالات عمومی مردم بود، اما در حال حاضر تبدیل به یکی از قطب ها برای کسب درآمد شده است. بسیاری از افراد با استفاده از طراحی سایت ای روزها در حال کسب درآمد می باشند. شاید برای شما هم جای سوال باشد که راه های کسب درآمد از طراحی سایت چیست؟

تقریبا هر شرکت و یا موسسه ای ترجیح می دهد که علاوه بر داشتن کسب و کار سنتی، وب سایت مخصوص به خود را نیز داشته باشد که به واسطه آن هم بتواند برند سازی کند و هم اینکه محصولات خود را در وب سایت نیز به فروش برساند. در ضمن در حال حاضر تمامیل مردم به خرید اینترنتی افزایش پیدا کرده است چرا که زمان کمتری برای خرید صرف می کنند و در عین حال تمامی محصولات مورد نظر خود را درب منزل دریافت می کنند.

بنابراین می توان گفت طراحی سایت و کسب درآمد از طراحی سایت پتانسیل بسیار بالایی دارد و باعث شده است که یکی از مسیرهای کسب درآمد باشد. این موضوع بر کسی پوشیده نیست اما سوال اصلی این است که راه های کسب درآمد از طراحی سایت چیست؟ با مجموعه طراحی سایت و سئو نبض نت همراه باشید.

چگونه با طراحی سایت کسب درآمد کنیم؟

با توجه به مسائلی که گفته شد اگر انگیزه کسب درآمد از طراحی سایت را دارید در این مقاله با ما همراه باشید. خوب است که این خبر این نکته را در نظر داشته باشید که راه های کسب درآمد از طراحی سایت بسیار متنوع است و گزینه های روی میز بسیار زیاد است. برای شروع درآمد با استفاده از طراحی سایت در ابتدا می بایست مسیر کاری خود را مشخص کنید و در مرحله اول می بایست در زمینه کاری که انتخاب می کنید به یک فرد متخصص تبدیل شوید.

بنابراین اولین قدم آموزش و یادگیری است و این کار لزوما با کلاس های آموزشی اتفاق نمی افتد. در خصوص طراحی سایت می توانید ویدیوهای آموزشی رایگان را مشاهده کنید. بسیاری از ویدیوها محتوای ارزشمندی را در اختیاز شما قرار می دهند که می توانید بدون پرداخت هزینه اقدام به یادگیری کنید.

کسب درآمد از طراحی سایت فروشگاهی

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از طراحی سایت می باشد که می توانید با استفاده از اینترنت و درآمد مطلوب خود دست پیدا کنید. اگر سایتی دارید که تعداد بازدید کننده مناسبی دارد و همچنین قادرید که محصولاتی را برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کنید می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد دست پیدا کنید.

در وهله اول می بایست دارای یک وب سایت باشید. اگر وب سایتی ندارید تنها کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و با مناسب ترین قیمت بهترین وب سایت را برای خود داشته باشید.

یکی از اشتباهات اصلی در زمینه شروع کسب درآمد از طراحی سایت فروشگاهی این است که همه به فکر سایت های بزرگی مانند دیجی کالا هستند و می خواهند ره چندین ساله را یک شبه طی کنند. برای شروع کسب درآمد از طراحی سایت فروشگاهی لزومی ندارد که نگران وب سایت های بزرگی مانند دیجی کالا باشید.

وب سایت های بسیار زیادی وجود دارد که همانند دیجی کالا مطرح نیستند و در عین حال فروش میلیونی خود را روزانه کسب می کنند. قرار نیست همان روز اول فروشگاهی مانند دیجی کالا داشته باشید تنها کافیست محصولاتی برای فروش داشته باشید و بتوانید خدمات مورد نظر خود را در وب سایت ارائه دهید. حتی بسیاری از افراد بدون وب سایت و تنها از طریق اینستاگرام و یا تلگرام در حال فروش می باشند.

در مورد کسب درآمد از طراحی سایت فروشگاهی دو گزینه را در نظر داشته باشید. اول اینکه حتما نباید قدم بزرگی در وهله اول بردارید. لازم نیست به فکر طراحی سایت شبیه دیجی کالا باشید. سعی کنید منحصر به فرد باشید و یک وب سایت مخصوص به خود را ایجاد کنید. تنها کافیست روی یک موضوع و یک نوع کالا تمرکز کنید.

در وهله دوم راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد از طراحی سایت کار چندان پیچیده ای نیست و برای داشتن فروشگاه نیازی نیست که هزینه بالایی را بپردازید. اگر سررشته ای در زمینه طراحی سایت ندارید تنها کافیست کار را به کاردان بسپارید و آنچه که از یک سایت انتظار دارید را به نبض نت ارائه دهید و در نتیجه وب سایت مد نظر خود را دریافت کنید.

کسب درآمد از طراحی سایت شرکتی

همه ی سایت ها فروشگاهی نیستند و بسیاری از وب سایت ها در حال ارائه خدمات به مشتری می باشند. مثلا در صورتی که شما در زمینه برنامه نویسی، کارهای گرافیکی، فتوشاپ، ساخت فیلم و انیمیشین تخصص دارید می توانید با استفاده از تخصص خو پروژه هایی را دریافت کنید و در قبال آن هزینه دریافت کنید. حتی شرکت های بزرگ خدماتی مانند تعمیر موبایل، خدمات منزل، تعمیرات لوازم خانگی و ... همگی در حال ارائه خدمات می باشند و محصولی برای فروش ندارند و در عین حال دارای وب سایت می باشند.

به عنوان مثال در صورتی که دارای شرکت خدماتی می باشید و تعمیرات در منزل و یا فروشگاه انجام می دهید، با داشتن یک وب سایت می توانید مشتریان بیشتری را برای خود جدب کنید چرا که امروزه افراد به دنبال نزدیک ترین مکان برای دریافت خدمات می باشند و با استفاده از اینترنت می توانند نزدیک ترین محل را پیدا کنند.

کسب درآمد از طراحی سایت فروش فایل و محصولات دانلودی

برخی از محصولات فیزیکی نیستند و تنها از طریق دانلو کسب می شوند. مثلا وب سایت هایی که برای سایت افزونه می فروشند، وب سایتی که در حال فروش دوره های آموزش آنلاین می باشد، وب سایتی که نت موسیقی می فروشد همگی در زمره کسب درآمد از طراحی سایت فروش فایل می باشند.

اگر شما نیز دارای محصولاتی برای فروش دانلودی هستید همین حالا دست به کار شوید و وب سایت مد نظر خود را راه اندازی کنید. همچین اگر حرفه ی خاصی مانند فتوشاپ را بلدید می توانید فیلم های آموزشی آن را ساخته و در قالب دوره های مختلف به فروش برسانید.

چه زمانی کسب درآمد از طراحی سایت را شروع کنیم؟

مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

سوالی که پیش می آید این است که چه زمانی شروع به کار کنیم؟ پاسخ ساده است. همین حالا! برای شروع کسب درآمد از طراحی سایت می بایست در قدم اول طراحی سایت را انجام دهید. بنابراین قدم اول شما تماس با مشاورین نبض نت می باشد. با دریافت مشاوره رایگان می توانید وب سایت مد نظر خود را پیاده سازی کنید و آن را با محتوای جذاب و اختصاصی پر کنید.

مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و در مسیر برندسازی اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید. در مرحله سوم با استفاده از وش هایی که مشاورین نبض نت در اختیار شما قرار می دهند می توانید سئو سایت خود را شروع کنید و در عین حال با تبلیغات وب سایت خود را کامل تر کنید.

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 115 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 11:43

امروزه به لطف سیستم مدیریتی وردپرس، ایجاد یک وب سایت در تمامی صنف هل از جمله، فروشگاهی، شرکتی، اداری، آموزشی و … دیگر سخت نیست. هر کسب و کاری می تواند برای خود یک وب سایت اختصاصی داشته باشد. اگر در انتخاب بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی شک دارید، ما خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

در مقالات پیشین در مورد طراحی سایت شرکتی در تمامی نقاط کشور صحبت کردیم. حال می خواهیم بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی را به شما پیشنهاد دهیم تا در مسیر دستیابی به موفقیت با شما همراه باشیم. تنها کاری که شما باید انجام دهید، مطالعه این مقاله و انتخاب یک قالب شرکتی است. ادامه کار را به تارینوتک بسپارید.

بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی

وقتی قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید قطعا باید به دنبال بهترین ها باشید تا وب سایت شما به بهترین نحو بتواند در گوگل بدرخشد. اما اینکه کدام قالب برای وب سایت شما مناسب تر است، پرسشی است که اکثر مشتریان از مهندسین تارینوتک می پرسند. در این مقاله برخی از بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی معرفی شده و ویژگی های بارز هریک را به صورت جداگانه بیان می کنیم. در صورتی که در انتخاب قالب نیاز به کسب اطلاعات بیشتری داشتید، می توانید با مشاورین تارینوتک تماس گرفته و از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره ببرید.

توجه: یکی از برتری های تارینوتک این است که شما را در انتخاب ویژگی های وب سایتتان آزاد گذاشته است. شما می توانید بدون انتخاب قالب، تنها ویژگی های وب سایت مورد نظر خود را بیان کنید و وب سایت اختصاصی خود را تحویل بگیرید.

وقتی از یک سایت شرکتی صحبت می کنیم منظور سایت شرکتی معمولی است که معرف شرکت شما باشد و یا وب سایتی که معرف محوصل شما باشد؟

اگر قصد دارید به معرفی محصول بپردازید می بایست از بهترین قالب های طراحی سایت فروشگاهی استفاده کنید. تفاوت یک قالب فروشگاهی با یک قالب شرکتی در این است که قالب فروشگاهی حاوی افزونه ووکامرس است.

  • قالب شرکتی اهورا

این قالب توسط تیم میهن وردپرس طراحی شده است و تقریبا می توان گفت در حال حاضر امکاناتی در حد قالب های بین المللی دارد که می تواند برای هر شرکتی طراحی و استفاده شود.

قالب وردپرس اهورا با صفحه ساز المنتور سازگاری کامل دارد که یکی از بهترین صفحه سازهای جهانی محسوب می شود و دز سال 2020 عنوان بهترین افزونه وردپرس را از آن خود کرد.

از ویژگی های این قالب می توان به سازگاری آن با موبایل و تبلت و در واقع ریسپانسیو بودن آن اشاره کرد.

  • قالب شرکتی ژوپیتر

این قالب چند منظوره است و یکی از بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی محسوب می شود. با این قالب می توان انواع مختلف وب سایت در صنف های مختلف مانند: فروشگاهی، شرکتی، شخصی و … راه اندازی کرد.

این قالب برای ایده گرفتن بسیار مناسب است و می توانید برخی از المان های جذاب آن را برای وب سایت خود در نظر بگیرید. شخصی سازی کردن وب سایت، از دیگر ویژگی های جذاب قالب ژوپیتر محسوب می شود. با استفاده از این ویژگی شما می توانید هر بخشی از وب سایت را به دلخواه برای خود شخصی سازی کنید.

ویژگی های قالب شرکتی ژوپیتر

  • سازگار با ووکامرس
  • ریسپانسیو برای گوشی و تبلت
  • بروزرسانی خودکار
  • دارای بیش از 150 وب سایت آماده
  • دارای ده ها الگوی سفارش
  • کاملا سئو شده
  • کدنویسی شده توسط html5 و css3

 

  • قالب شرکتی آسترا

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و عبارت “بهترین قالب شرکتی” را جستجو کرده اید، حتما با قالب شرکتی آسترا مواجه شده اید. این قالب نیز جزو بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی است و به جرات می توان گفت این قالب یکی از محبوب ترین قالب های شرکتی است که در نصب فعال، در سرتاسر دنیا رتبه یک را دارد.

این قالب دارای سایت های آماده فراوانی است که به دلیل دسترسی آسان و سادگی بسیار جذاب و وسوسه انگیز است.

تمامی سایت های این قالب با المنتور طراحی شده اند که بدون نیاز به کدنویسی می توانید تمامی بخش های آن را به صورت شخصی طراحی کنید.

همچنین این قالب دارای تم های متنوع است که می توانید برای طراحی سایت شرکتی از آن استفاده کنید. این مجموعه شامل مضامین چند منظوره است که می‌تواند برای هر نوع سازمانی سفارشی شود و طیف وسیعی از مضامین خاص صنعت را شامل می شود که انواع مختلفی از مشاغل را پوشش می‌دهد.

ویژگی های قالب طراحی سایت آسترا

  • ریسپانسیو
  • دارای قابلیت سفارشی سازی در رنگ ها و پس زمینه
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • دارای بیش از 100 سایت آماده
  • پرسرعت ترین پوسته
  • دارای گزینه های جدید برای هد و پاورقی
  • امکان تغییر چیدمان با توجه به سلیقه شخصی

 

  • قالب شرکتی بی تم

یکی از منعطف ترین و جامع ترین پوسته ها در میان بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی، قالب بی تم می باشد. این قالب را یک قالب چند منظوره و ابر پوسته می دانند.

این قالب به دلیل طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فرد، مورد توجه بسیاری از طراحان سایت قرار گرفته است. شما می توانید برای هر کسب و کار و خدماتی از این قالب استفاده کنید و تنها با چند کلیک وب سایت را شخصی سازی کنید.

از ویژگی های بارز این قالب این است که محدودیت نصب بر روی دامین های مختلف را ندارد و بسیاری از وب سایت ها در حال حاضر از این پوسته استفاده می کنند.

ویژگی های قالب بی تم

  • حاوی بیش از 220 تم آماده
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • واکنش گرا و ریسپانسیو
  • دارای بروزرسانی خودکار
  • پنل مدیریتی جامع و عالی
  • قابلیت سفارشی سازی
  • دارای بیش از 600 وب سایت آماده
  • پرقدرت و پر سرعت
  • سازگار با صفحه ساز ویژوال کامپوزر

 

  • قالب شرکتی پورتو

بارزترین ویژگی قالب شرکتی پورتو که آن را میان بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی جای داده است، ترکیب رنگ فوق العاده آن می باشد. حتما می دانید که ترکیب رنگ و جلوه های بصری حرف اول را در طراحی سایت می زنند. در صورتی که یک محتوا با کیفیت عالی در وب سایت خود درج کنید ولی ظاهر آن زیبا نباشد، می توان گفت خواننده ای ندارد.

با استفاده از قالب شرکتی پورتو، شما زمانی که می‌خواهید سایت خود را برای اولین بار طراحی کنید یا حتی اگر تصمیم دارید وب‌سایتتان را مجدداً از نو بسازید می‌توانید به سادگی و با سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی های قالب شرکتی پورتو

  • دارای 15 فونت فارسی متنوع
  • کاملا ریسپانسیو
  • کاملا سئو شده
  • سازگار با صفحه ویژوال کامپوزر
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • دارای کدنویسی دقیق
  • به روزرسانی خودکار
  • دارای سربرگ های متنوع
  • دارای مگا منوی پیشرفته

 

  • قالب شرکتی دیوی

اگر شرکت شما تجاری می باشد و می خواهید یک سایت شکیل و در عین حال طرح بندی خاص داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از قالب شرکتی دیوی استفاده کنید. این قالب نیز جزو بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی می باشد.

دیوی علاوه بر داشتن طرح های معمول و متنوع، دارای طرح های کودکانه نیز می باشد که می توانید برای شرکت هایی که مرتبط با کودکان است، از آن ها بهره ببرید.

این قالب صفحه ساز فوق العاده ای دارد و کار با آن ساده است؛ به همین دلیل مورد توجه بسیاری از طراحان سایت بوده است. در این قالب می توانید بدون نیاز به کدنویسی و تنها با چند کلیک، وب سایت را شخصی سازی کنید.

ویژگی های قالب شرکتی دیوی

  • دارای بیش از 20 طرح آماده برای وب سایت های تجاری
  • بروزرسانی خودکار
  • پرسرعت و پرقدرت
  • قابلیت تغییر بک گراند مطابق با سلیقه شما
  • سئوی بسیار عالی
  • ریسپانسیو
  • دارای ماژول های آماده با قابلیت سفارشی سازی
  • دارای الگوهای قابل تنظیم متناسب با سلیقه شما
  • قابلیت ایجاد مگا منو

 

  • قالب شرکتی کارائوس

مهم ترین ویژگی قالب شرکتی کارائوس که سبب شده است میان بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی جای بگیرد، این است که علاوه بر اینکه زبان فارسی را پشتیبانی می کند، با زبان های لاتین نیز همخوانی دارد.

شرکت هایی که دارای مشتری های خارجی هستند و نیاز دارند که وب سایت خود را به زبان های مختلفی ترجمه کنند؛ می توانند از این قالب برای طراحی سایت خود بهره ببرند. شما می توانید سایت را با استفاده از افزونه هایی، و به صورت اتوماتیک ترجمه کنید و به یک وب سایت چند زبانه برسید.

ویژگی های قالب شرکتی کارائوس

  • بروزرسانی خودکار
  • کاملا سئو شده
  • واکنش گرا برای موبایل و تبلت
  • توانایی تغییر رنگ، تصویر و متن
  • دارای قابلیت مگا منو
  • دارای 9 فونت انتخابی
  • کاربردی برای وب شرکت های تجاری
  • دارای قابلیت استفاده از صفحه ساز المنتور

 

  • قالب شرکتی آوادا

این قالب شرکتی در حال حاضر یکی از بهترین قالب های وردپرس می باشد. قالب وردپرسی آوادا در تم فارسی رتبه پرفروش ترین قالب شرکتی وردپرس را از آن خود کرده است.

در صورتی که شرکت شما دارای محصولات باشد شما می توانید با استفاده از قالب شرکتی آوادا نمونه کارهای خود را در وب سایت به نمایش بگذارید.

اما می توان گفت یکی از ایرادات شایع این قالب این است که برای بخش های مختلف قالب، نیاز به نصب افزونه های همراه قالب خواهید داشت. این پلاگین ها فقط با درج لایسنس اصلی قالب آپدیت می‌شوند و اگر آن‌ها را آپدیت نکنید عملاً نمی‌توانید از قالب استفاده کنید.

ویژگی های قالب آوادا

  • ریسپانسیو برای گوشی موبایل
  • سرعت لود بالا
  • دارای صفحه ساز اختصاصی
  • قابلیت درج نمونه کار
  • قابلیت ساخت اسلایدر
  • مناسب برای وب سایت های شرکتی

 

  • قالب شرکتی The7

از دیگر بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی The7 می باشد که در لیست پرفروش ترین قالب های وردپرسی قرار گرفته است و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی است. این قالب امکانات فوق العاده ای دارد که سبب شده است بسیاری از شرکت ها برای وب سایت خود این پوسته را انتخاب کنند.

اگر منطقی نگاه کنیم، تنها ایرادی که می توان به این قالب گرفت این است که به دلیل بارگذاری تصاویر و ویدیوها با حجم بالا در نگاه نخست سرعت این قالب پایین است. هرچند با تغیی المنت ها می توان سرعت قالب را بهبود داد اما بعد از نصب هم به دلیل استفاده زیاد از css در این قالب، سرعت کمتری را نسبت به دیگر قالب های شرکتی شاهد خواهیم بود.

جمع بندی و نتیجه گیری

انتخاب یک قالب مناسب و منحصر به فرد همواره یکی از دغدغه های اصلی صاحبان وب سایت و طراحان سئوی تازه کار بوده است. تنوع قالب های به حدی زیاد است که گاهی مشتریان را نیز سردرگم می کند.

مجموعه تخصصی تارینوتک این مشکل را برای شما رفع کرده است. شما می توانید تنها با مشاهده وب سایت های مختلف، ویژگی های مدنظر خود را با طراحان ما به اشتراک بگذارید. بدین ترتیب می توانیم قالب اختصاصی شما را طراحی کنیم.

قالب هایی که در این مقاله معرفی شدند، جزو بهترین قالب های طراحی سایت شرکتی به شمار می روند. ما در این مقاله سعی کردیم نقاط ضعف و قوت قالب ها را برای شما بازگو کنیم تا در راستای تصمیم گیری درست، شما را یاری کنیم. شما با انتخاب هریک از آنها می‌توانید یک وبسایت شرکتی با تمام ویژگی‌ها فنی مناسب به همراه ظاهری جذاب طراحی کنید.

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 179 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 18:24

امروزه کاربران از بی شمار نمایشگر در ابعاد بزرگ وکوچک استفاده میکنند. طراحی سایت واکنش گرا به طور خلاصه به این موضوع اشاره دارد.

در معماری طراحی وب سایت با بهره گرفتن از تکنولوژی مدرن میتوان  اجزاء و تجهیزات متفاوت را بصورت خودکار کنترل نمود.طراحان وب سایت در واکنش گرا این امکان را فراهم میسازد که نسبت به پیاده سازی وب سایت انعطاف پذیر در واکنش به تغییر دستگاه کاربر عملکرد نشان دهند.فناوری نوین به یک بخش ضروری از زندگی روزمره تبدیل شده است در نتیجه میبایست نمونه گسترده ای از دستگاه هایی که کاربران به واسطه آنها قادر به دسترسی به اینترنت هستند را در نظر گرفت.انعطاف پذیری کلید موفقیت کسب و کار به خصوص کسب و کار آنلاین میباشد.

در واقع سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (responsive) سایتی است که نسبت به ابعاد و رزولوشن دستگاههای مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد (مثل اکثر گوشی های هوشمند موبایل)یا  متوسط(مثل لپ تاپ و تبلت)  و یا بزرگ (کامپیوترهای رومیزی و ال سی دی های بزرگ)داشته باشند،  به راحتی میتوانند سایت را بررسی کنند و دیگر نیازی نیست اندازه صفحه را تغییر دهند که سایت به صورت کامل دیده شود.در طراحی سایت در نظر داشته باشید که سایتی میتواند در فضای وب موفق باشد که بتواند به همه کاربرانی که به سایت مراجعه کردند خدمات مناسب ارائه دهد و  سایت رابه صورت کامل نمایش دهد.توجه داشته باشید که اگر قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد بدلیل اینکه بعضی از کاربران پس از ورود به سایت شما در صورتی که نتوانند مطالب سایت شما را به راحتی مطالعه نمایند ممکن است سایت شما را بلافاصله ترک کنند و وارد سایت دیگری شوند بدلیل اینکه به درستی در دستگاه آنان نمایش داده شود. برای طراحی سایت اختصاصی نیاز به واکنش گرایی دارید.

اندازه صفحه نمایش در طراحی ریسپانسیو

• کمتر از 768 پیکسل ( این سایز برای موبایل استفاده می شود)

• بیشتر از 768 و کمتر از 992 ( این سایز برای تبلت ها به کار می رود)

• بیشتر از 992 و کمتر از 1200 ( این سایز برای مانیتور های کوچک استفاده می شود)

• بیشتر از 1200 ( کامپیوتر رومیزی و لپ تاپ شامل این سایز می شود)

مزایای ریسپانسیو(واکنش گرا)

صرفه جویی در هزینه

به عنوان مثال ویژگی واکنش گرا بودن (Responsive) بصورت   در شرکت ها اگر می خواستند نسخه موبایل برای سایت خود طراحی کنند باید برای هر نوع ابزار یک قالب خاص طراحی می کردند به عنوان مثال  اگر می خواستید برای 3 مدل آی پد، آیفون و کامپیوتر های معمولی قالب طراحی کنند چه هزینه ای می بایست پرداخت میکردند. نکته اینجاست که اگر روزی وسیله جدیدی  به بازار معرفی شود به سرعت فراگیر شود، باز دوباره باید هزینه جدید صرف شود تا برای این ابزار جدید، قالب طراحی گردد.

زیبایی قالب واکنش گرا آنجا خود را نشان می دهد که  سایت شما برای هر ابزاری که در بازار وجود دارد، خود را هماهنگ کرده و نیازی به طراحی دوباره قالب نیست. به عبارتی یک قالب برای تمام ابزارهای موجود در بازار صرفه جویی در زمانی که فقط با یک پروژه قالب طراحی می شود که در تمام ابزارها با سایزهای مختلف به خوبی نمایش داده شود، زمان به شدت کاهش خواهد یافت.

سبقت از رقیبان

 داشتن این ویژگی به بازدیدکنندگان شما می گوید کار شما در همه زمینه ها بصورت پیشرفته تر و همچنین بسیار جلوتر از رقیبان خود هستید. در نظر داشته باشید که شما سایتی در اختیار دارید که نه تنها در تمام مانیتورها بلکه در همه ابزارهای موجود در بازار به زیبایی و بدون مشکل به نمایش درمی آید.

افزایش ترافیک سایت

در حال حاضر بیش از 45 درصد از کاربران اینترنت، با موبایل به وب گردی می پردازند. در نظر داشته باشید اگر سایتی در اختیار نداشته باشید که در ابزارهای موبایل نتوانند خوبی آنها رانمایش دهند، تعداد زیادی از کاربرانی که می توانید داشته باشید را از دست می دهید.پس شما باید سایتی طراحی سایت کنید که کاربران با کمترین هزینه بتوانند از سایت شما بازدید داشته باشند واین باعث افزایش ترافیک و بازدید فراوان از سایت شما میشود.

جلوگیری از ایجاد محتوای تکراری (Duplicate Content)

درنظر داشته باشید که دو نسخه متفاوت سایت، یکی برای کامپیوترهای معمولی و یکی هم برای موبایل، در اختیار دارید. با توجه به اینکه این دو سایت، یک سایت هستند اما برای نقاط مختلف مطالبشان هم یکی است. روبات گوگل که هر چند وقت یک بار سری به سایت شما می زند پس از ایندکس کردن نسخه اولیه سراغ نسخه موبایل می رود و مطالب نسخه دوم را به عنوان “تکراری” یا “Duplicate” می شناسد که در صورت همچنین اتفاقی  این موضوع رنکینگ سایت شما بسیار پایین خواهد آمد. اما در صورتی که شما یک سایت واکنش گرا برای تمام ابزارها در اختیار داشته باشید تمام مطالبتان در همین یک سایت قرار خواهد گرفت و از ایجاد محتوای تکراری (Duplicate Content) جلوگیری خواهد شد. پس توجه داشته باشید که داشتن قالب واکنش گرا(ریسپانسیو) شما را در امر SEO نیز یاری خواهد کرد.

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 14:53

باز طراحی یک سایت یعنی چه؟

چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟

یکی از خدماتی که توسط شرکت تارینوتک، که یک شرکت طراحی سایت است، انجام می شود باز طرای سایت است. باز طراحی یعنی فرایندی که می تواند وضعیت کسب و کار شما را در زمینه سئو و طراحی بهبود دهد. اما چه زمانی می بایست این کار انجام شود و چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟

مطالعه بیشتر: نرخ پرش یا بانس ریت چیست؟

منظور از ریدیزاین چیست؟

قبل از اینکه به روش های تعیین نیاز به باز طراحی بپردازیم و بگوییم چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ ابتدا به ریدیزاین و باز طراحی می پردازیم. فرض کنید یک کافه و یا رستوران دارید که مدت بسیار طولانی در آن مشغول به کار هستید اما پس از مدتی متوجه می شوید از تعداد مشتری های شما به آرامی کاسته می شود در صورتی که شما تغییری در کیفیت غذا نداده اید و حتی قیمت های منو را هم تغییر نداده اید. یکی از دلایلی که ممکن است به کاهش مشتری بینجامد تکراری بودن رستوران و فضای خسته کننده آن است. تغییر دکوراسیون در رستوران و کافی شاپ به معنی ریدیزاین می باشد. با این کار شما محل کافی شاپ خود را تغییر نمی دهید، بلکه تنها دکوراسیون داخلی رستوران را عوض می کنید.

در مورد سایت هم همین اتفاق می افتد و شما آدرس دامنه را عوض نمی کنید بلکه تنها شکل ظاهری سایت را تغییر می دهید و عملکردهایی که حس می کنید بازخورد خوبی نداشته تغییر می دهید.

چه زمانی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز داریم؟

پیش از ازینکه به چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ نیاز دارند پاسخ دهیم. به زمان باز طراحی می پردازیم. همانطور که بیان کردیم باز طراحی زمانی مفید است که شما دقیقا در زمان خود این کار را انجام دهید. زمان باز طراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به آن می پردازیم.

  • برندسازی با ریدیزاین

پیش از این که کسب کار اینترنتی رونق چندانی نداشت و مردم معمولا از فروشگاه های خاصی خریداری می کردند توجهی به برند نیز نداشتند. اما امروزه برند در میان کسب و کارهای اینترنتی جایگاه ویژه ای یافته است. بعضی سایت ها در صفحات گوکل مشاهده می کنید که بدون هیچ برندی در حال فعالیت هستند. می توان به زبان عامیانه گفت که این سایت ها بی هویت هستند. اگر از همان روز اول به هنگام طراحی سایت برندسازی نکرده اید نیاز به یک بازطراحی و ریدیزاین دارید. این مورد یکی از گزینه هایی است که پاسخ سوال چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ را برای ما روشن می کند.

  • ریسپانسیو و طراحی مجدد سایت

تا چند سال گذشته سرچ تنها از طریق رایانه و سیستم های ویندوزی صورت می گرفت و کمتر کسی از طریق گوشی موبایل اقدام به سرچ در گوگل می کرد. تقریبا تمامی وب سایت هایی که در گذشته طراحی شده اند تنها برای سیستم عامل ویندوزی است و برای کاربران موبایلی این وب سایت طراحی نشده است.

اما امروزه برای راضی نگه داشتن مخاطبین می بایست سایت را ریسپانسیو کرد تا از طریق گوشی های تلفن همراه نیز بتوان وب سایت مورد نظر را سرچ کرد.

  • UI و UX و باز طراحی سایت

علت اینکه به شما می گوییم گول طراحی وب سایت ارزان ر نخورید همین است!

وب سایتی که کاربر به راحتی به صفحات مختلف آن دسترسی نداشته باشد در واقع به درد نخور و از نظر کاربر گیج کننده است. باید بتوانید سایت را به گونه ای طراحی کنید سایت به همه ی نیازهای خود دسترسی داشته باشد و نیاز به سردرگمی نباشد. این گزینه نیز جزو مواردی است که می بایست برای طراحی مجدد سایت اقدام کنید.

  • سرعت بارگذاری وب سایت

در دنیای پر سرعت اینترنت مردم منتظر لود شدن آهسته وب سایت کسی نمی مانند و سایتی که سرعت پایینی دارد به سرعت بسته شده و از وب سایت دیگری استفاده می شود. عملکرد و سرعت یک سایت یکی از عوامل موفقیت در صفحات گوگل است بنابراین در صورتی که وب سایت شما زا سرعت پایینی برخوردار است به فکر باز طراحی سایت خود باشید. به پاسخ سوال چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ دست یافیتد؟

  • محتوا کاربردی ندارد

محتوای سایت بخشی است که کاربر به دنبال یافتن اطلاعات جدید است و در صورتی که تنها اطلاعات قدیمی را داشته باشد از نظر کاربر بدون استفاده است. اگر فروش کالای خاصی را متوقف کرده اید، اگر شرح خدمات خود را تعویض کرده اید نیاز به بروز رسانی اطلاعات و در واقع ریدیزاین دارید.

  • باز طراحی برا همگام شدن با فناوری روز

در برخی موارد به این مشکل بر میخوریم که فناوری قبلی از طرف گوگل منسوخ شده است و یا نیاز به آپدیت دارید. در این حالت نیز می بایست باز طراحی صورت گیرد. در حالت کلی برای ریدیزاین نمی توان یک زمان در نظر گرفت ولی زمانی که به فناوری پاسخ ندهد می بایست برای ریدیزاین اقدام کنید. به نظر شما چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟

نقد و بررسی 

تا بدین جا در مورد دلایل ریدیزاین صحبت کردیم و سعی کردیم به سوال چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ پاسخ دهیم ولی در حالت کلی حرف ما این است که اگر سایت فعلی نیازهای شما را برطرف می کند و گوگل هم با آن مشکلی ندارد، نیازی به ریدیزاین و باز طراحی نیست و تنها در صورتی که با موارد فوق برخورد کردید فکری به حال سایت خود بکنید. امیواریم پاسخ سوال چه سایت هایی به ریدیزاین یا باز طراحی نیاز دارند؟ را برای شما روشن کرده باشیم.

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 211 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1400 ساعت: 21:58

طراحی سایت فروشگاهی در البرز امروزه موضوعی است که جای بحث و گفت و گو دارد سایت های فروشگاهی برای این شهر را در یک جستجو ساده میتوانید بررسی کنید. همانطور که از این جستجو مشاهده می شود تعداد این سایت ها کم و محدو است و یا خدمات آن ها در محدوده کسب و کار شما نیست در صورتی که اگر مشاغل دیگر مانند پزشکی در البرز و یا حتی قالی شویی و لوله کشی در البرز را در اینترنت جستجو کنید می توانید به تعداد زیادی سایت دسترسی داشته باشید.

این نشان دهنده آن است که الان بهترین زمان و موقعیت است که شما برای فروشگاه خود یک سایت داشته باشید و خدمات آنلاین را برای فروشگاه خود ارائه دهید.

اگر این سوال برای شما پیش می آید که چرا بهترین زمان و موقعیت است باید به دو دلیل برای شما اشاره کنم اولین دلیل و اصلی ترین دلیل آن این است که امروزه بیش از 90 درصد مردم دارای موبایل های هوشمند و دسترسی به اینترنت هستند و ترجیح می دهند که کارهای خود را بدون رفتن بیرون از منزل و قرار گرفتن در ترافیک و شلوغی شهر انجام دهند.

یه همین ترتیب وقتی این چنین درخواست برای خدمات آنلاین بالا است اکثر مشاغل تصمیم گرفته اند که به صورت آنلاین به مشتریان و مراجعین خود خدمات دهند و این خود مهمترین دلیلی است که به شما می گوید هرچه سریع تر برای خدمات رسانی آنلاین به مشتریان فروشگاه خود در البرز اقدام کنید.

دلیل دیگر آن است که همانطورکه گفته شد تعداد نتیجه جستجو سایت های فروشگاهی البرز بسیار کم و محدود است به همین علت طراحی سایت فروشگاهی در البرز یکی از اقداماتی است که به پیشرفت کاری شما کمک بسیاری خواهد کرد زیرا تعداد رقیبان شما در البرز کم است و تعداد معدودی از فروشگاه ها در البرز خدمات آنلاین به مشتریان خود را دارند.

در نتیجه لازم نیست وقت زیادی را جهت رقابت با آن ها صرف کنید. با وجود رقیبان کمتر شما به راحتی با یک طراحی سایت فروشگاهی در البر زمیتوانید با سرعت بیشتری شناخته شده و فعالیت خود را آغاز کنید و حتی مشتریان بیشتری را جذب کنید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که داشتن یک سایت فروشگاهی تنها به این معنی نیست که فروشگاه شما دارای سایت و خدمات آنلاین است. به این موضوع توجه داشته باشید که هر مراجعه کننده به سایت با دیدن محصولات شما سفارشی را ثبت می کند و از شما خرید می کند و مشتری شما محسوب میشود در صورتی که ممکن است این مشتری تا به حال اسم فروشگاه شما را هم نشنیده باشد و توسط اینترنت و فضای مجازی با شما آشنا شده باشد. پس به طراحی سایت فروشگاهی در البرز تنها به منظور طراحی سایت و داشتن یک سایت فروشگاهی نگاه نکنید.

شما با داشتن یک سایت فروشگاهی در واقع شعبه دیگری از فروشگاه خود را تاسیس کرده اید با این تفاوت که این شعبه محدود به مکان و زمان نیست و معرف شما برای تمام افراد در تمام نقاط کشور و یا حتی کشورهای دیگر که نوع کسب و کار شما را جستجو می کنند است. این به این معنی نیست که از تمام دنیا میتوانید مشتری داشته باشید البته اگر بخواهید و خدمات رسانی ارسال را داشته باشید آن را هم می توانید اما در اصل میخواهیم بگوییم که با طراحی سایت فروشگاهی در البرز معرفی فروشگاه شما تنها محدود به شهر البرز نخواهد بود.

نکته دیگر و از مزایای بسیار عالی داشتن سایت فروشگاهی این است که کسب و کار شما به صورت 24 ساعت می شود یعنی میتوانیم بگوییم که سایت یک فروشگاه است که در طول 24 ساعت باز است ما ویترین این فروشگاه را از قبل چیده ایم یعنی به تمام محصولاتی که به مشتری ارائه می دهیم را در سایت قرار داده ایم و مشخصات آن ها را نیز نوشته ایم.

مشتری و یا مراجعه کننده می تواند در هر ساعت از شبانه روز که می خواهد و یا نیاز دارد به سایت مراجعه کند و با دیدن محصولات سفارش خود را ثبت کند.

اما برای داشتن یک سایت خوب این را در نظر داشته باشید که ظاهر سایت و محتوا ها، تصاویر و ویدئو در نتیجه ی بازده مفید سایت تاثیر بسیاری دارد. سایت باید منظم و دارای گرافیکی زیبا باشد تا بازدید کننده را جذب کند و یا رنگ های استفاده شده در سایت باید به گونه ای باشد که مخاطب را خسته نکند.

و نکته دیگر این که برای تبدیل کردن بازدید کننده به مشتری باید بتوانید اعتماد بازدید کننده را جلب کنید و این کار را به واسطه محتوا و ویدئو و عکس هایی که در سایت قرار می دهید به راحتی میتوانید انجام دهید و حس اعتماد و امنیت را برای خرید به کاربر القا نمایید. این عوامل تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

طراحی سایت فروشگاهی در البرز برای فروشگاه ها به کاربران و مصرف کنندگان این امکان را می دهند که کالا یا خدمات خود را بطور مستقیم و بدون خدمات واسطه ای در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات، جست و جو کنند، نظرات سایر افراد و خریداران را مشاهده کنند، کالاها را با یکدیگر مقایسه کنند و در آخر یک خرید آنلاین سریع و لذت بخش را تجربه نمایند.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی در البرز باید تلاش کنید تا در نتیجه جستجو رتبه بالایی دریافت کنید تا بازدید بیشتری داشته باشید تارینوتک این کار را به بهترین نحو برای شما انجام خواهد بعد از طراحی سایت فروشگاهی در البرز باید به بحث سئو آن بپردازیم که خود مرحله مهمی برای پیشرفت کسب و کار آنلاین شما است.

طراحی سایت فروشگاهی در البرز و رسیدن به صفحه اول گوگل

پس از طراحی سایت فروشگاهی خود باید فعالیت در آن را آغاز کنید. نمیتوانید سایت را ساخته و آن را رها کنید و انتظار داشته باشید که هر روز بیشتر از دیروز بازدید کننده داشته باشید و مشتری جذب کنید. باید بگویم که خیر به این سادگی هم نیست برای رسیدن به هدفتان باید تلاش کنید اما مطمئن باشید که این تلاش ارزشش را دارد.

هیچکس کنجکاو یک فروشگاه خالی و یا نامنظم نیست و هرگز وارد همچین فروشگاهی نمی شود. سایت فروشگاهی هم به همین صورت است تصور کنید این سایت یک فروشگاه است پس باید منظم و پر از محصول و توضیحات برای فروش باشد. توضیحات و محصولات باید به روز باشند و فعالیت سایت مرتب باشد.

محتوا گذاری بهتر است توسط یک سئو کار انجام شود. زیرا این موارد تاثیر بسیاری در سئو سایت فروشگاهی شما دارد و سئو کار به خوبی این وظایف را بر اساس قوانین سئو و الگوریتم های گوگل انجام می دهد.

هر چه سئو سایت شما کیفیت بالاتری داشته باشد سایت شما رتبه بالاتری از گوگل کسب خواهد کرد و با بدست آوردن رتبه بالا توسط گوگل هنگام سرچ کاربر در زمینه فروشگاهی شما موتور جستجو گوگل سایت شما را در صفحه اول و صدر نتایج گوگل به نمایش خواهد گذاشت.

بیشتر کاربران برای پیدا کردن محصولات مورد نظر خود ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. و اگر شما دارای رتبه و امتیاز بالایی باشید در اینصورت بازدید سایت شما بالا خواهد رفت. هرچه بازدید شما بالاتر برود فروشگاه شما بیشتر معرفی خواهد شد و مشتری بیشتری جذب خواهید کرد.

متخصصین سئو کار در تارینوتک تمام تلاش خود را برای بالا بردن سئو سایت فروشگاهی شما بعد از طراحی سایت در البرز انجام می دهند تا اعتماد مشریان شما و گوگل را جلب کنند و بهترین رتبه گوگل را بدست آورند.

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک برای خدمات طراحی سایت فروشگاهی در البرز

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پر مخاطب است و بیش از یک میلیارد کاربر فعال از تمام کشور ها دارد. اگر تنها از کشور خود صحبت کنیم باید بگویم امروزه کمتر فردی است که از موبایل هوشمند و اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده نکند. از میان تمام شبکه های اجتماعی اینستاگرام محبوب ترین آن هاست و علاوه بر فعالیت های شخصی به عنوان فعالیت های کاری و در زمینه کسب و کار نیز از آن استفاده می شود.

در کنار طراحی سایت فروشگاهی در البرز و سئو شده، داشتن یک پیج در اینستاگرام در زمینه کسب و کار شما، به معرفی و جذب مشتری بیشتر برای  فروشگاه کمک خواهد کرد.

در تارینوتک ابتدا مخاطبان و کسب و کار شما را به طور دقیق و تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم و سه بسته پیشنهادی برای مدیریت اینستاگرام و جذب مشتری به شما ارائه می دهیم تا با در نظر گرفتن اهداف و بودجه مدنظرتان بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید

خدمات اینستاگرام مارکتینگ تارینوتک

  • تدوین تقویم محتوایی
  • تولید محتوای متنی
  • تولید محتوای تصویری
  • تولید محتوای ویدئویی
  • مدیریت تبلیغات
  • برگذاری مسابقه و کمپین های تعاملی
  • بررسی و آنالیز نرخ تعامل
  • ارائه گزارش های ماهیانه

طراحی سایت فروشگاهی در البرز و نکات بسیار مهم در آن

کاربران روزانه خدمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند پس در نتیجه یکی از مهم ترین موضوعات برای یک وب سایت فروشگاهی زیرساخت سئویی استاندارد است تا بتواند با فعالیت های اصولی به صفحه اول گوگل برسد. تارینوتک در طراحی سایت های فروشگاهی در البرز به طور ویژه به زیرساخت های سئو می پردازد.

طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری استاندارد لازمه جذب اولیه به سایت شما است تا بتوانید بازدید کننده های سایت خود را به مشتری تبدیل کنید. بنابراین سایت فروشگاهی باید گرافیکی جذاب و کاربرپسند داشته باشد و نسخه موبایل سایت نیز نمایش صحیحی داشته باشد زیرا مردم بیشتر از موبایل استفاده میکنند و تعداد کاربران موبایل از سایر دستگاه ها بسیار بیشتر است.

امکان ثبت نام آسان وسریع از طریق شماره موبایل را فاهم کنید تا کاربران بتوانند در کوتاه ترین زمان با تکمیل کردن فیلدهای بسیار کم در سایت ثبت نام کنند و قادر به خرید محصولات سایت باشند.

یک موضوع مهم که بسیار به آن باید توجه شود جلب اعتماد کاربران با داشتن نماد اعتماد الکترونیک است. با توجه به کلاهبرداری های اینرنتی مردم برای اعتماد به یک کسب و کار و سفارش و پرداخت آنلاین ابتدا نماد اعتماد آن را بررسی می کنند. تارینوتک به صورت رایگان نماد اعتماد الکترونیک برای وب سایت شما دریافت میکند.

 

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 18:44

میلیون ها مشتری برای گسترش کسب ایده های آنلاین خود نیازمند خرید سایت هستند. ما اینجا هستیم تا شما را در اجرایی کردن این رویا یاری دهیم.

خرید سایت چگونه به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا موفق شوند؟

تارینوتک فراتر از یک بستر برای ساخت وب سایت شما ارائه می دهد، ما همه چیزهایی را که شما برای ایجاد یک حضور آنلاین موثر و به یاد ماندنی نیاز دارید ارائه می دهیم. قبلاً سایتی داشته اید؟ ممکن است شما سال ها پیش دست به خرید سایت زده باشید، اما در زمان حال حاضر و با گسترش زبان های برنامه نویسی و به وجود آمدن بحث های جدید مانند رابط کاربری و تجربه کاربری نیاز است تا در طراحی سایت خود تجدید نظر بفرمایید.

آیا قبلا سایتی داشته اید و از آن نتیجه نگرفته اید؟ عوامل زیادی در این باره دخالت دارند. یکی از عواملی که می تواند در نتیجه نگرفتن سایت شما دخالت داشته باشد این است که سایت شا سئو نیست. سئو به این معنا می باشد که کاربران وقتی کلمه ی مرتبط با کار شما را در گوگل جستجو می کنند سایت شما را در صفحه های برتر گوگل مشاهده کنند. این کار باعث می شود تا مشتریان هدف وارد سایت شما شوند و بالا رفتن زنگخور باعث افزایش فروش خواهد شد. به دنبال سئو سایت خود و کسب اطلاعات بیشتر هستید؟ کافی است از صفحه سئو سایت ما دیدن فرمایید.

البته نتیجه نگرفتن از کسب و کار آنلاین یکی از دلایل آن می تواند سئو نبودن سایت باشد. این بحث کاملا پیچیده است و نیاز به بررسی فراوان دارد، به طوری که آن را در جلسات مختلف چند ساعته در کلاس هایی کاملا حرفه آموزش می دهند.

از دیگر مباحثی که می تواند بعد از خرید سایت و نتیجه نگرفتن و عدم افزایش فروش به آن اشاره کرد این است که صفحه ی فرود برای مشتریان بهینه نمی باشد. این به چه معناست؟ تصور کنید سایت را سئو کرده اید و در نتایج برتر کسب و کار خود در صفحه ی اول گوگل قرار دارید، اما مشتریان با شما در تماس نیستند و نسبت بازدید از سایت شما و تبدیل آن به مشتری اصلا خوب نیست. شما باید یک صفحه فرود خوب داشته باشید تا بازدیدکنندگان را ترغیب کند که با شما تماس بگیرند.

ما در شرکت طراحی سایت تارینوتک زمانی که مشتری به ما درخواست خرید سایت می دهد تمام این موارد را رعایت ی کنیم. و در کنار فروش سایت به مشتریان بحث سئو را به صورت تضمین افزایش فروش ارائه می دهیم.

چرا برای کسب و کار خود به خرید وب سایت نیاز داریم؟

امروزه هر برندی برای مطرح شدن در سطح کشور و یا حتی جهان نیازمند این است که خرید سایت را در دستور کار قرار دهد. فرقی نمی کند که شما یک شرکت بزرگ جهانی هستید یا یک شرکت بازرگانی و یا یک شرکت خدماتی کوچک در یک محله، مردم به هرچیزی که نیاز پیدا کنند با یک جستجوی ساده شما را می توانند پیدا کنند.

امروزه دیگر نیازی نیست که مغازه ای لوکس در برجی خوب داشته باشید. امروزه با داشتن یک وب سایت زیبا و سئو شده می توانید سودی را به دست آورید که مغازه داری در یکی از مال های بزرگ ایران کسب نمی کند. بسیاری از مشتریان ما با ما تماس می گیرند و تشکر می کنند که سایت را فقط طراحی نکرده ایم، ما چیزی را در خرید سایت به مشتریان ارائه می دهیم بسیار فراتر از یک سایت است.

در اصل شما با داشتن سایتی سئو شده، با صفحه فرود عالی یک مارکت در سطح جهانی دارید. مشتریان از هر نقطه از جهان می توانند با شما تماس بگیرند و خدمت مورد نظر را از شما خریداری کنند. اگر بخواهیم به طور لیست وار کمی از مزایای خرید وب سایت را برای شما شرح دهیم کافی است به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محصولات و خدمات آنها را تبلیغ و فروش دهید
  • با مشتریان جدید ارتباط برقرار کنید (و مشتریان موجود را حفظ کنید)
  • ایجاد اعتبار
  • با مشاغل بزرگتر رقابت کنید
  • نام تجاری آنها را کنترل کنید و بازاریابی آنها را تازه و روز نگه دارید

از همه بهتر، وب سایت بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر از آن است که شما فکر می کنید. خرید سایت به مراتب ارزان تر برای شما تمام می شود تا خرید یک مغازه ی لوکس. تارینوتک انتخاب کاملی از ابزارهای آنلاین برای ساخت وب سایت ها ، همراه با میزبانی، ایمیل و گزینه های بازاریابی برای رشد تجارت خود در وب را ارائه می دهد.

خرید دامنه نیز لازم است؟

در ابتدا لازم است یک توضیح مختصر بدهیک که دامنه چیست. دامنه در اصل نام برند شما در سطح اینترنت است، زیرا بعد از آن شما را در سطح اینترنت با آن خواهد شناخت. خرید دامنه را می توانید با یک جستجو ی ساده در سطح گوگل انجام دهید. البته قبل از انتخاب دامنه ما به شما پیشنهاد می دهیم تا مطلب زیر را مطالعه بفرمایید تا اطلاعاتتان در زمینه ی انتخاب اسم دامنه افزایش پیدا کند.

مطالعه بیشتر: 21 نکته اساسی برای انتخاب نام دامنه قبل از طراحی سایت مورد نیاز

اگر نیز وقت مطالعه ی مقاله ی بالا را برای انتخاب نام دامنه ندارید کافی است با ما تماس بگیرید تا مشاوران ما در زمینه ی خرید سایت و انتخاب اسم دامنه به شما مشاوره رایگان دهند.

چرا خرید سایت را از تارینوتک انجام دهیم؟

ما در تارینوتک برآنیم تا هرچیزی که مطابق نیاز مشتری است را پیاده سازی کنیم. گاهی مشتریانی با ما تماس می گیرند که نیاز خود را نمی دانند. مشاوران ما با راهنمایی هایی خوب آن ا را به صورت یک فایل درآورده و خلاصه ی آن را در اختیار مشتریان قرار می دهند. ما در هر کسب و کاری طراحی سایت انجام داده ایم و با تجربه ای 5 ساله در این زمینه هر آنچه که در ذهن شما می باشد را به واقعیت تبدیل می کنیم.

شرکت ما فقط در زمینه فروش سایت فعالیت ندارد بلکه ما اینستاگرام مارکتیگ، سئو، طراحی پورتال، طراحی اپلیکیشن اندروید، طراحی اپلیکیشن iOS و …. نیز فعاللیت می کنیم. اگر به دنبال یک بسته ی کامل در ای زمینه هستید کافی است با ما تماس بگیرید. شرکت تارینوتک با داشتن نیرو های متخصص در هر زمینه می تواند از ابتدا تا انتهای مسیر را همراهیتان کند.

چرا خرید وب سایت وردپرس را انتخاب کنیم؟

تارینوتک طرحی سایت وردپرس را به صورت کاملا حرفه ای و مقرون به صرفه و قابل اعتماد را به مشتریان ارائه می دهد. خرید سایت وردپرس می تواند بسیار برای شما کار آمد باشد، زیرا وردپرس یک سیستم جهانی بوده و شما با آن می توانید هر نوع سایت شرکتی را بدون دردسر طراحی کنید.

وردپرس را یک شرکت بزرگ حهان پشتیبانی می کنند که هر ساله باگ های آن گرفته می شود و نسخه ای به روز تر با امنیت بالا روانه ی بازار می گردد. اکثر شرکت های بزرگ سایت خود را با CMS وردپرس پیاده کرده اند. از این سایت ها می توان به سایت شرکت بنز، بلاگ سایت ماکروسافت و…. اشاره کرد.

همچنین کار با وردپرس بسیار ساده است و شما با یک فیلم آموزشی که شرکت تارینوتک در اختیار شما قرار می دهد می توانید با تک تک ماژول ها آشنا شوید و کار کنید.

ما سایت های بسیار زیادی را با وردپرس طراحی کرده ایم مانند طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت حقوقی، طراحی سایت پزشکی و …. که می توانید تمام این ها را در صفحه ی نمونه کار طراحی سایت مشاهده فرمایید.

آیا بعد از خرید سایت از آن پشتیبانی می گردد؟

یکی از سوالاتی که همیشه از ما پرسیده می شود بحث پشتیبانی سایت است. به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه فروش سایت به شما می گوییم که سایت بدون پشتیبانی را به هیچ عنوان نخرید. چرا؟

گاه مشتریانی برای خرید سایت به سراغ ما می آیند که قبلا سایتی را داشته اند و سال ها از قدمت دامنه ی آن ها می گذرد اما دیگر به آن دسترسی ندارند. شرکتی که سایت را به آن ها ارائه داده منحل شده و از همان اول هم خدمات پشتیبانی ارائه نمی کرده است. به همین علت بعد از مدتی که فرد با سایت کار می کند سایت مستهلک شده و دیگر امکان کار با آن وجود ندارد.

گاهی نیز شما سایت را به یک فریلنسر برای طراحی سپرده اید که این نیز خود یکی از موارد جالب نیست. اگر می خواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید ما به شما می گوییم که حتما از یک شرکت طراحی سایت برای این کار کمک بگیرید.

تارینوتک با داشتن سال ها تجربه در این زمینه می تواند انتخاب مناسبی برای خرید سایت باشد. همچنین سیستم پشتیبانی تیکتی بعد از هر پروژه در اختیار کاربر قرار می گیرد که کار را بسیار ساده می کند. با ما از ابتدا تا انتهای مسیر پیشرفت در فضای مجازی همراه باشید.

طراحی سایت و سئو...
ما را در سایت طراحی سایت و سئو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : webdesign80 webdesign80 بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 23:32